Ulkoilma 4.11.2015

Halti-logo-sloganEnsi vuonna 40-vuotta täyttävältä Haltilta uusi logo, visuaalinen ilme ja slogan ”Nordic by Nature” käyttöön. Uudistus esiteltiin eilen Helsingissä.

Haltin uuden logon on suunnitellut Mikael Kivelä, joka on aiemmin vastannut useiden kansainvälisten yhtiöiden, muun muassa Finnairin ilmeestä. Logo kunnioittaa Haltin vuonna 1976 alkanutta perinnettä katsoen rohkeasti eteenpäin. Uusi merkki näkyy kuluttajille syksystä 2016. Haltin täysin uudistettu mallisto (syksy/talvi 2016–2017) on puolestaan kansainvälisesti kokeneiden ja arvostettujen Mari Mattila-Kämäräisen ja Mari Talkan käsialaa.

uusi_halti2

Haltin muutosstrategian yksi avainalue on brändin uudistaminen. Haltin uusi tuleminen lähtee lupauksestamme -Nordic by Nature-, jossa Halti yhdistää pohjoisen estetiikan, pohjoisen olosuhteet ja pohjoisen mielenlaadun. Se on meidän erilaistava tekijämme ja samalla paluu juurillemme. Uusi Halti kunnioittaa perinteitä vahvasti, mutta samalla kurkottaa uusilla tuoteryhmillä tulevaisuuteen ja jatkossa vahvemmin neljän vuodenajan merkiksi. Koetestasimme uutta brändiä ja tuotemallistoa jo kuukausi sitten vaativilla Itävallan ja Italian markkinoilla ja palaute oli erittäin lupaava. Uskomme vahvasti, että Halti on inspiroiva vaihtoehto tämän päivän kuluttajalle Suomessa ja kansainvälisillä markkinoilla”, kertoo Haltin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori.

Lähde: Halti

Luitko jo nämä?

Kommentit

kommenttia

Elämme ulkoilmasta. #elämmeulkoilmasta ulkoilu, retkeily, vapaa-aika