Ulkoilma 12.8.2015

Halti Oy vahvistaa tuotteidensa saatavuutta aloittamalla tuotteidensa myynnin Stockmannilla. Stockmannin Helsingin tavaratalon 6. kerrokseen avataan yli 300 neliömetrin shop-in-shop myymälä marraskuussa 2015.

Haltin muutoskehitys jatkuu ja yhtenä osana sitä on, että kuluttaja kohtaa Haltin tuotteet ja brändin yhä useammissa ostospaikoissa. Halti panostaa entistä enemmän neljän vuodenajan tarjoomaan ja Active lifestyle –tuotteisiin. Läsnäolo Stockmannilla tukee tätä strategiaa; onhan kyseessä suomalainen instituutioyhtiö ja vahva bränditalo”, Haltin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori kuvailee.

Halti on tunnetuin ja arvostetuin suomalainen ulkoiluvaatebrändi. Vahvojen suomalaisten brändien yhteistyö on siksikin välttämättömyys. Haluamme tuoda kuluttajan näkyville laajasti mallistoamme vaatteista kenkiin ja retkeilyvarusteisiin. Myös Haltin omistama Raiski-tuotemerkki tulee näkyvästi esiin. Kun asiakas kohtaa Halti-kokonaisuuden, yhteys brändeihimme vahvistuu, ja saamme näin vakautta ja uskottavuutta erittäin kilpailuilla urheiluvaatemarkkinoilla”, Vuori jatkaa.

Stockmann toteuttaa strategiaansa täydentämällä omaa tarjontaansa houkuttelevilla kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla. Halti edustaa pohjoismaista osaamista ja korkeaa teknistä laatua, ja yritys on oman alansa edelläkävijä. Olemme iloisia saadessamme Haltin Helsingin lippulaivatavarataloomme täydentämään oman urheiluosastomme valikoimaa. Uskomme, että Stockmannin asiakkaat ottavat Haltin monipuolisen tekstiili- ja retkeilyvarustevalikoiman tyytyväisinä vastaan”, Stockmannin Real Estate –yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen kertoo.

Lähde: Halti

Kommentit

kommenttia

Elämme ulkoilmasta. #elämmeulkoilmasta ulkoilu, retkeily, vapaa-aika