Ulkoilma 12.8.2015

Halti Oy vahvistaa tuotteidensa saatavuutta aloittamalla tuotteidensa myynnin Stockmannilla. Stockmannin Helsingin tavaratalon 6. kerrokseen avataan yli 300 neliömetrin shop-in-shop myymälä marraskuussa 2015.

Haltin muutoskehitys jatkuu ja yhtenä osana sitä on, että kuluttaja kohtaa Haltin tuotteet ja brändin yhä useammissa ostospaikoissa. Halti panostaa entistä enemmän neljän vuodenajan tarjoomaan ja Active lifestyle –tuotteisiin. Läsnäolo Stockmannilla tukee tätä strategiaa; onhan kyseessä suomalainen instituutioyhtiö ja vahva bränditalo”, Haltin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori kuvailee.

Halti on tunnetuin ja arvostetuin suomalainen ulkoiluvaatebrändi. Vahvojen suomalaisten brändien yhteistyö on siksikin välttämättömyys. Haluamme tuoda kuluttajan näkyville laajasti mallistoamme vaatteista kenkiin ja retkeilyvarusteisiin. Myös Haltin omistama Raiski-tuotemerkki tulee näkyvästi esiin. Kun asiakas kohtaa Halti-kokonaisuuden, yhteys brändeihimme vahvistuu, ja saamme näin vakautta ja uskottavuutta erittäin kilpailuilla urheiluvaatemarkkinoilla”, Vuori jatkaa.

Stockmann toteuttaa strategiaansa täydentämällä omaa tarjontaansa houkuttelevilla kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla. Halti edustaa pohjoismaista osaamista ja korkeaa teknistä laatua, ja yritys on oman alansa edelläkävijä. Olemme iloisia saadessamme Haltin Helsingin lippulaivatavarataloomme täydentämään oman urheiluosastomme valikoimaa. Uskomme, että Stockmannin asiakkaat ottavat Haltin monipuolisen tekstiili- ja retkeilyvarustevalikoiman tyytyväisinä vastaan”, Stockmannin Real Estate –yksikön kaupallisten toimintojen johtaja Seppo Oksanen kertoo.

Lähde: Halti

Nämä saattavat kiinnostaa sinua

Halti hakee paljon toivottua kasvua Kiinan markkinoilta Halti-tuotemerkin asemaa Kiinassa vahvistetaan. Jakelun ja Halti-tuotemerkin kehittämisestä Kiinan markkinoilla vastaa jatkossa B.C. Sports. B.C. Sports on merkittävä kiinalainen outdoor-kasvuyhtiö, jonka ennestään edustamia tuotemerkkejä ovat Northl...
Fjällräven nousi sadan arvostetuimman brändin joukkoon Suomessa Fjällräven nousi uusimmassa Taloustutkimuksen tekemässä Suomen arvostetuimmat brändit 2014- tutkimuksessa 100 parhaan joukkoon, sijalle 98. Sijoitus parani edellisestä vuodesta 8 pykälää. Tämän vuoden kuluttajatutkimuksessa oli mukana kaiken kaikkiaa...
Haltille huomiota isoissa jenkkijulkaisuissa Brändiuudistusta läpiviemässä oleva Halti on saanut tuotteensa esille ainakin kahdessa merkittävässä jenkkijulkaisussa. Outside-lehden "The 2016 Winter Buyer’s Guide" huomioi Halti Vimma -huppariin, jonka kerrotaa toimivan hyvin välikerrok...
Halti avasi oman verkkokaupan sekä uuden Outletin Suomalainen ulkoilubrändi Halti on avannut oman verkkokaupan valikoimansa tuotteille. Valikoimasta löytyvät varusteet teltoista vaatteisiin sekä retkeilytarvikkeisiin. Uusi verkkokauppa toimii osoitteessa www.haltistore.fi. Verkkokaupassa käy maksuvä...
Halti vähentää retkeilyvaruste valikoimaa ja panostaa seikkailu-urheiluun Halti on ilmoittanut tarkistavansa strategiaansa. Yhtiö hakee kasvua erityisesti vapaa-ajan sekä multisport-tuotekategorioista. Perinteiset outdoor-, retkeily- ja alppihiihtokategoriat jatkavat mutta tiivistetyllä mallistolla. Myös jalkineet kuuluvat...
Uusi retkeilyreittiopas Lyngenfjordin seudulle Lyngenfjord sijaitsee Jäämeren rannalla n. 50km päässä Kilpisjärveltä. Seutu on tuttu varsinkin monelle Kilpisjärven kävijälle. Lyngenfjordin seudun uuden retkeilyreittioppaan avulla on helppo löytää alueen retkeilymahdollisuuksien helmet. Oppaasta l...
Saanan portaat puretaan mahdollisimman pian Kilpisjärven Saana-tunturille johtavat huonokuntoiset portaat puretaan. Uusien portaiden rakentamiseen etsitään rahoitusratkaisua. Saanan luoteisrinteen huonokuntoiset portaat joudutaan turvallisuussyistä purkamaan. Purku-urakka aloitetaan mah...
Haltin mallistossa enemmän ekologisia tuotteita kuin koskaan Haltin ja Raiskin uudessa kevätmallistossa on nyt ennätysmäärä Eco-merkittyjä tuotteita. Eco-tuotteet on suunniteltu ja valmistettu niin, että niiden tuotanto kuormittaa mahdollisimman vähän ympäristöä. Kestävän kehityksen Think Ahead -staretegian mu...
Haltin Keski-Euroopan liiketoiminta vahvistuu Oberalp-yhteistyöllä Halti Oy:n Keski-Euroopan jakelu vahvistuu. Yhtiö on solminut viiden vuoden yhteistyön Oberalp-ryhmän kanssa koskien maahantuontia Itävallassa ja Italiassa. Tarkoitus on laajentaa yhteistyö myöhemmin myös muutamaan muuhun maahan Euroopassa. Oberalp ...
Tyylikkäästi pihalla Haltin keväässä Halti tuo markkinoille rennon kokoelman kevätvaatteita, -jalkineita ja -varusteita, joiden joukosta löytyy kaikki tarvittava urbaaniin kaupunkiulkoiluun. Tuotteissa yhdistyvät keveys, helppous, käytettävyys ja toiminnallisuus. Materiaalit ja värit am...

Kommentit

kommenttia

Elämme ulkoilmasta. #elämmeulkoilmasta ulkoilu, retkeily, vapaa-aika