Ulkoilma 29.1.2015

Halti-tuotemerkin asemaa Kiinassa vahvistetaan. Jakelun ja Halti-tuotemerkin kehittämisestä Kiinan markkinoilla vastaa jatkossa B.C. Sports. B.C. Sports on merkittävä kiinalainen outdoor-kasvuyhtiö, jonka ennestään edustamia tuotemerkkejä ovat Northland, Lowa ja Leki. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Nankingissa.

Halti-tuotemerkki hakee kasvua myös Kiinan kasvavilta markkinoilta osana Aasian strategiaansa. Tämän mukaisesti strateginen B.C. Sports -yhteistyö on iso askel Halti-brändin tunnettuuden lisäämiseksi. B.C. Sportsin kautta Halti-brändin läsnäolo ja näkyvyys kasvavat merkittävästi. Yhtiö allekirjoitti vuonna 2014 Kiinan freestyle-maajoukkueen kanssa sponsorisopimuksen, jossa sovittiin Halti-tuotemerkin käytöstä. Yhteistyö B.C. Sportsin kanssa tuo lisäksi Halti-tuotemerkille huomattavan määrän uusia vähittäismyyntipisteitä”, kertoo Haltin toimitusjohtaja Jukka-Pekka Vuori.

Halti-brändillä ja sen skandinaavisuudella, korkealla teknisellä laadulla ja erottuvalla tarinalla on vahva potentiaali Kiinan kasvumarkkinoilla. B.C. Sports panostaa Halti-tuotemerkkiin vahvasti ja uskoo vahvaan markkinakasvuun lähivuosina”, kertoo puolestaan B.C. Sportsin perustaja ja toimitusjohtaja Steve Huang.

Lähde ja kuva: Halti

Kommentit

kommenttia

Elämme ulkoilmasta. #elämmeulkoilmasta ulkoilu, retkeily, vapaa-aika