Ulkoilma 20.10.2016

Haglöfs teki markkinatutkimuksen, jonka tuloksena Haglöfs on hionut brändiään ja aloittanut uuden kampanjan. Haglöfs Weather-fi kampanjan ydin on Wi-Fi-tukiasema keskellä erämaata Kungsledenin vaellusreitin varrella.


Mainos


Haglöfsin Euroopassa tekemä markkinatutkimus osoittaa, että tämän päivän ulkoilmaihminen on 35–45-vuotias perheellinen kaupunkilainen, joka on kiinnostunut monipuolisesta liikkumisesta. Haglöfsin uudistukset vastaavat juurikin tämän kohderyhmän tarpeisiin.

Netin keskustelupalstoilla mielipiteitä jakaneen Weather-fi kampanjan ideana oli viedä Wi-Fi-verkko keskelle erämaata. Paikallinen sääasema napsauttaa Wi-Fin päälle, kun alkaa satamaan. Aurinkokennot ovat ladanneet Wi-Fin akut täyteen valmiiksi hyvän sään aikana. Wi-Fin ansiosta kaupunkilainen perhe voi kätkeytyä teltan syövereihin ja aloittaa vaikka Netflixin katsomisen. Tosin varuilta kannattaa kantaa akkuja, jotta mahdollinen verkkohetki toteutuu. Toivoa kannattaa, että sataa oikein kunnolla, sillä Haglöfsiltä on luvattu: mitä kovempi sade sitä parempi verkko.

Lisätietoa www.haglofsweather.fi

Teksti: Mika Mannonen / Kuvat: Haglöfs


Mainos
x



Luitko jo nämä?

Kommentit

kommenttia

Elämme ulkoilmasta. #elämmeulkoilmasta ulkoilu, retkeily, vapaa-aika